Jika Boleh Photoshop Sahaja Hidup Ini!

Hidup ini memang susah dan rumit. Gua akuinya. Hidup gua pun penuh kerumitan sehinggakan kadang-kadang gua terfikir kalau boleh saja gua edit atau remove apa sahaja masalah dalam hidup gua ini, alangkah bestnya. Namun semuanya mustahil. Korang cuba apa sahaja, pasti masalah itu tetap ada. Tak kiralah kalau korang tidao sepanjang hari, namun masalah itu tetap ada di esokkan harinya.Itulah kehidupan!

Jadi kali ini gua nak tunjukkan bagaimana kalau kita boleh "photoshop" sahaja hidup ini bagi menyenangkan hidup ini dalam menyelesaikan beberapa masalah dalam hidup. Cekidot!




Kik gambar untuk besarkan.

1) Aktiviti merentasi sungai tidak akan ada adengan basah-basahan!


2) Senyapkan bayi ini tanpa perlu menyusu!


3) Mengankat perabot besar semudah gerakan tetikus!


4) Mudah meyelesaikan masalah dengan pihak berkuasa tanpa di saman!


5) Pasti tak kantoi bila curang. Namun tetap dosa jika berkhalwat!


6) Tidak lagi takut kepada Pembuli!


7) Menjadi jutawan tanpa perlu join MLM


8) Atasi kekotoran pada baju tanpa pelu beli sabun. Guna "Clone Stamp Tool" sahaja.


9) Cat rumah secepat 2 minit tanpa perlu joim Deko bersama Eric


10) Merawat masalah kebodohan yang menghantui dunia!


This entry was posted on Wednesday 9 May 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Responses are currently closed.