Semangat Beginilah Kita Mahukan Ada Pada Atlet Negara!

Gua minat sukan. Berani gua cakapkan bukan lelaki sejatilah jika tidak suka sukan. Untuk pengetahuan korang, sudah menjadi kelaziman gua tuk baca akhbar dari belakang ke hadapan. Nak baca berita sukan dahulu. Selepas itu baru tengok 4D. Hahahaha..


Pada pendapat gua, prestasi atlet negara tidaklah konsisten kerana kadang-kadang naik dan kadang-kadang down mcm syial. Disaat kita ternampak sinar kemenangan disaat itulah mereka mengecewakan kita. Damn! Tetapi walaupun gua kecewa gile dengan diorang, gua tetap akan membaca berita sukan pada keesokkan harinya..

So hari ini gua nak share satu video yang berkisahkan semangat. Walaupun video ini kelihatan lawak. Namun sila pandang semangat atlet tersebut. Tidak mengaku kalah. Beginilah semangat yang kita perlukan pada atlet negara. Siapa setuju?


This entry was posted on Thursday 24 May 2012 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Responses are currently closed.