DAP Pun Tahu "Gangnam Style"!



Dah lama gua senyap. Bukan sebab sakit. Tapi tak berani nak tulis apa-apa dikala sibuk. Hahaha.

Berbalik pada topik. Semalam gua ada menonton satu video parodi PSY "Gangnam Style" di Youtube. Bukan parodi biasa. Parodi ini dibuat oleh parti politik DAP. Memang gua menangislah tengok video ini kerana video ini berjaya buat lelaki macho macam gua ini tergelak terbahak-bahak seperti kuda. Damn!!

Apa pun, gua harap selepas ini parti lain pula tampil dengan parodi baru. Tpi janganlah pakai laghu "Gangnam Style", gua dah muaklah. Pakailah laghu lain. Yang pentingnya liriknya mestilah terbaik! Boleh??



Peringatan: Gua bukan Mat Politik. Blog gua pun bukan blog politik. Jadi gua anggap lu orang juga jangan berikan komen berunsur politik. Humour is humour. Fullstop!

This entry was posted on Monday 17 December 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Responses are currently closed.